10 Ekim 2010 Pazar

'Kumral bir çocuğun yaz öyküsü bu ! '

Ardımda bırakıp gül çağrısını 
Ayrılık anı bu sisli şarkıyı 
Irmaklar gibi akıp uzun uzun 
Terkediyorum bu kenti 
Ahh, ölüler gibi 

Şarkılar bir çığlığa sığınmaksa 
Şimdi, sonsuz bir yangın gibi !
Sevmesem öyle kolay çekip gitmek; 
Yaralı bir kuş gibi 

Kumral bir çocuğun yaz öyküsü bu 
Şarkılarla geçtim aranızdan !!
Yalnızlar gibi susup uzun uzun 
Düşlüyorum bu kenti 
Ahh, bir aşk gibi 


Düşlüyorum bu kenti 
Son bir aşk gibi



Hoparlörden o yüreğe dokunan sesi geliyor kulağıma Kazım Abinin.Şarkılarla geçtim aranızdan diyor.
Bende hatırası büyüktür Kazım Abinin ve o yüreğe üfleyen şarkılarının.


Unutmadık.Unutmayacağız da.
Şair Ceketli Çocuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...