26 Ekim 2010 Salı

Yarına Umut-la !





Blogcan erken kalkacağım için şuan yatağımda bilmem kaçıncı rüyamda olmam gerekiyor ! Ama inadım tuttu yatmayacağım.Yarında gereken saatte kalkacağım =) (inşAllah) .D


Kendime kızgınım.Her zaman ki gibi alınganlığım üst sınırlarındaydı bugün.Yaptım yapacağımı.Konuyu kapatmak için elimden geleni yapmak yerine uzun uzadıya uzattım.Kısacası hani şu herşeyi karmakarıştıran delikanlı var ya işte sanırım onunla fena kavga ettik ! 
Neyse detaya girmeyeyim.Bugünlerde tamamen kendi özel hayatımla ilgili yazıyorum bu sakıncalı ve gereksiz geldi bana.


Ve neyse başlığımın sebebini açıklayayım =) Şu tartışma hep benim bu alınganlığım yüzünden oluşu verince ayrıca onunda artık sinirleri tavan yapınca aramızda bir kırgınlık oluştu.Benim içim içimi yiyor ttabi ki !
Düşündüm ki yarın erkenden buluşsak okula gitmeden oturup konuşsak kahvaltımızı da etsek .) tabii buluşmayı kabul ederse. (sanırım edecektir.) Bakalım yarın umut ediyorum ki güzel olacak.Fakat şimdilik umut etmekle yetiniyorum ! Tek dileğim en azından yarın her şey yolunda gitsin ! 


Neyse ne zamandır düşündüğüm ve gözlemlediğim bir konu var kısmet olursa yarın muhakkak yazacağım...
Bu yazımı da bir yerlerde saklayıver blogcan.İçimden gelmiş yazmışım deyiveririm ilerde =))
Yarınla ilgili olan biteni anlatırım zaten dayanamam ! .D


Ve yazımı sonlandırırken bu gece kendime bir şiir armağan etmek istedim.Bir kısmını da paylaşmak istiyorum =)


Aslolan yürektir.
Yürek sesi ne bilmeyenler,
ya da bilip de duymayanlar acıtsa da içini unutma;
yasadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte.
Sen yeter ki koru yüreğini ve yüreğinde taşıdığın sevda duygusunu.
Elbet bitecek güneşe hasret günler...

Nazım Hikmet

2 yorum:

  1. Önce sizi selamlıyorum. Gençlikte yaşanıyor bu duygular. Acqı da çekiliyor. Anlamak ve anlaşılamamaktan. aranızda niye kavga olsun ki. İçinize bir sevgi tıohumu düşmüşkön, bırakalım yeşersin. Erkek ve kadını eşitleyemeyiz. Eğer bir erkek bir kadına (kıza) gönül vermiş ise gözlerine mil çekilmeli onun. Dizlyerinin bağı çözülmeli.. Bu sevda onları huzurlu, sakin bjr limana götürmeli. Bu liman aşk limanı olmamalı. dostluk limanı olmalı. Aşk, sevda insanın aklını başından alır. oysa dostluğa dönüşen sevgi dünya ve ahiret saadetini taddırır. Hakkınızda hayırlı olmasını temenni ederim. yalnız olmadıeğınızı bilmenizi uisterim. dualarımız kardeşlerimiz ve dostlarımız içindir.

    YanıtlaSil
  2. Yüreğinize selam olsun öncelikle =))
    Yazdıklarınız için ne kadar teşekkür etsem az.Yüreğime üflüyorsunuz her bir cümlenizle.Cümlemizin hakkında hayırlı olması temennimle...
    Dua ile..

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...