16 Şubat 2011 Çarşamba

Bir Daha Ölmek / Ümit Yaşar



o yaşamak kadar güzel kadın 
bana ölümü hatırlatıyor 
onu her gördüğümde 
''ya ölürsem'' diyordum 
ya ölürsem 
bu kadın benim için ağlarsa 

bilsem bana acımayacağını 
beni unutacağını bilsem 
bu kadar ölümü düşünmezdim 
o yaşadıkça ölüme inanasım geliyor 

cenazeme çiçek göndermeyin 
çünkü o zaman tabutumda olmayacağım 
kalabalık arasında sizde varsınız 
bilin ki yanınızdayım 
mezarlığa kadar yürüyeceğiz el ele 
avuçlarımızda bütün sıcaklığımız 
öyle şiirler okuyacağım ki size 
öldüğüme inanmayacaksınız 

bembeyaz bir kefene saracaksınız beni 
ölmeyeceğim 
tahta bir tabuta koyacaksınız beni 
ölmeyeceğim 
üzerime toprak atacaksınız kürek kürek 
yine ölmeyeceğim 
sonra sağır sessizliği içinde zamanın 
bir bir bırakıp gideceksiniz beni 
ölmekten beter olacağım 

demek o beni sevmiyor 
demek o beni anlamıyor 
bana içkimi verin 
bana kadehimi verin 
bana ellerimi verin 
onun şerefine kadeh kaldırır gibi 
bir daha 
bir daha ölmek istiyorum


Ümit Yaşar Oğuzcan

5 yorum:

  1. Süper. Ümit Yaşar Oğuzcan'ın eserlerini acayip beğeniyorum. İçime işledi adeta süper derecede iyi geldi çok sağol. :)

    YanıtlaSil
  2. HEMEN ŞİİRİ KOPYALIYORUMM

    YanıtlaSil
  3. Şiirler dinlendiriyor insanı. canın sıkıldığında şiirlere sığınmak gerekebilir.

    YanıtlaSil
  4. Yaşarken ölmek galiba böyle bir şey...

    YanıtlaSil
  5. An'ı değil O'nu düşünmek...
    Ne güzel..
    Hüzün ne güzel..

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...