17 Temmuz 2012 Salı

Zeki Müren De Bizi Görecek!



Hologram teknolojisi ile artık bu hayattan göç etmiş ama seslerini özlediğimiz sanatçıları sahnede izlemek mümkün.Coachella festivalinde bu sene, Tupac sahne aldı. Tupac Shakur 7 eylül 1996 gecesi Death Row plak şirketinin sahibi Marion Knight’la birlikteyken uğradığı silahlı saldırı sonucu hayatını kaybetmişti. Bu performansı izlemek için .Tıık..Tıık.
2007 yılında ise teknoloji biraz daha farklıydı. “Rotoscoping” adı verilen teknoloji sayesinde Elvis Presley ve Celine Dion düet yapabildiler. Siz hangi aramızdan ayrılan ünlüyü sahnede tekrar görmek isterdiniz?

Sanırım ben yakınlarda kaybettiğimiz Whitney Houston'u görmeyi isterdim.


5 yorum:

  1. harika bir teknoloji bu! ben kesinlikle michael jackson'u görmek isterdim...

    YanıtlaSil
  2. Amy Winehouse!
    Yalnız, baya ilginçmiş. BAYA!

    YanıtlaSil
  3. Kötü haber; internette Elvis'in Jusitn Bieber'la düet yapacağı konuşuluyor sahnede :S

    YanıtlaSil
  4. Beyza,
    Çok iyi :))

    Zihin,
    sanmıyorum..Umarım kötüye kullanmazlar..

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...