12 Aralık 2010 Pazar

' Ve ben seni sevdiğim zaman bu şehre yağmurlar yağdı..! '



Hava soğuk blogcan..Bulutlar hüzün getirdi bugün bu şehre,sonra göz yaşı oldu,döküldü üzerimize tane tane..(tık tık..cama da vuruyorlar) Öyle hiddetli yağıyor ki yağmur..İçimden dışarı çıkmak geçiyor..Hiddetle yağan yağmurdan nasiplenmek istiyorum..Ama bu kadar özgür değilim :)
Neyse uykumda hiç yok biraz şiir okuyayım dedim ki muhteşem bir şiirle rastlaştık..
Ahmet Hamdi'nin çok sevdiğim bir şiirini ekleyeceğim blogcan..Diyor ki 'Kaybetmek için erken,sevmek içinse çok geç..'



Bir adın kalmalı geriye
bütün kırılmış şeylerin nihayetinde
aynaların ardında sır
yalnızlığın peşinde kuvvet
evet nihayet
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet
sen say ki
ben hiç ağlamadım
hiç ateşe tutmadım yüreğimi
geceleri, koynuma almadım ihaneti
ve say ki
bütün şiirler gözlerini
bütün şarkılar saçlarını söylemedi
hele nihavent
hele buselik hiç geçmedi fikrimden
ve hiç gitmedi
bir topak kan gibi adın
içimin nehirlerinden
evet yangın
evet salaş yalvarmanın korkusunda talan
evet kaybetmenin o zehirli buğusu
evet nisyan
evet kahrolmuş sayfaların arasında adın
sokaklar dolusu bir adamın yalnızlığı
bu sevda biraz nadan
biraz da hıçkırık tadı
pencere öü menekşelerinde her akşam
dağlar sonra oynadı yerinden
ve hallaçlar attı pamuğu fütursuzca
sen say ki
yerin dibine geçti
geçmeyesi sevdam
ve ben seni sevdiğim zaman
bu şehre yağmurlar yağdı
yani ben seni sevdiğim zaman
ayrılık kurşun kadar ağır
gülüşün kadar felaketiydi yaşamanın
yine de bir adın kalmalı geriye
bütün kırılmış şeylerin nihayetinde
aynaların ardında sır
yalnızlığın peşinde kuvvet
evet nihayet
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet
beni affet
Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç...


1 yorum:

  1. Herşey bitebilir; Aşk bitebilir. Para bitebilir. Şan ve şöhret bitebilir. Sağlık ve gençlik bitebilir. Ömür bitebilir. Fakat bitmeyen bir yüce değer vardır; Dostluklar bitmez. Dostlukları hakedenler de sonsuzluğu ve ölümsüzlüğü yaşarlar.

    Keyifli bir pazar diliyorum.

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...