9 Aralık 2010 Perşembe

Her şey olacağına varır !



Blogcan sonunda kavuştuk mu desem :) Sınavlarım şükür bitti.(Tabi ki bu haftalık.Haftaya tekrar aynı işkence.)
Bir kaç gün rahatım anlayacağın.. 
Sanalda ki bütün işlerimi hallettim..Üyesi olduğum bütün sitelerde ki sorumluluklarımı da yerine getirdim..En sona da seni bıraktım ki rahat rahat yazabileyim.


Aslında çok yorgunum.Alışkın olmadığım bir çok durumla karşılaşıyorum bir süredir..
İtiraf edeyim uzun uzadıya anlatmayı,benim kötü tabirimle içimdeki herşeyi kusup rahatlamayı çok istiyorum..Ama olanları oluruna bırakıp önüme ne gelirse onu tüketmeyi öğrenmem gerekiyor..Bu yüzden yazıpta isyan etmeye,baş ağrımı ve içimde ki o anlamsız sıkıntıyı körüklemeye hiç gerek yok..Ayrıca şunu da öğrendim ki oluruna bırakmak gerçekten en iyisi çünkü hayata zulmettikçe,hayatla zıtlığa düştükçe kısacık bi an yenilse bile geri dönüşü muhteşem oluyor ! 
Hayırlısı olsun demekten başka bir şey kalmıyor sanırım :))


Bu arada facebookta sayfalara eklenen şiirleri okumayı çok özlemişim...İzninle bu gecenin şiiri ilan ediyorum Can Yücel'in dillere destan mısralarını...Diyor ki 'Bağlanmayacaksın bir şeye öyle körü körüne !'



Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
"o olmazsa yaşayamam." demeyeceksin.
demeyeceksin işte.
yaşarsın çünkü.
öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. 
çok sevmeyeceksin mesela. o daha az severse kırılırsın.

ve zaten genellikle o daha az sever seni,
senin onu sevdiğinden. 

çok sevmezsen, çok acımazsın.
çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
senin değillermiş gibi davranacaksın.
hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de
korkmazsın.
onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
çok eşyan olmayacak mesela evinde.
paldır küldür yürüyebileceksin.
ille de bir şeyleri sahipleneceksen,
çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. 

gökyüzünü sahipleneceksin,
güneşi, ayı, yıldızları...
mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak.
"o benim." diyeceksin.
mutlaka sana ait olmasın istiyorsan birşeylerin...
mesela gökkuşağı senin olacak.
ille de bir şeye ait olacaksan, renklere ait
olacaksın.
mesela turuncuya, yada pembeye. 

ya da cennete ait olacaksın.
çok sahiplenmeden, çok ait olmadan yaşayacaksın.
hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, hem
de hep senin kalacakmış gibi hayat.
ilişik yaşayacaksın. ucundan tutarak...


|Can YüceL|




Ve bu gecenin şarkısı da Everytime-The Frames olsun..Uyumadan önce çok iyi geliyor...(Tavsiye ederim)

2 yorum:

  1. Tekrar hoşgeldiniz aramıza..

    YanıtlaSil
  2. Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi. 
Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu. 
(Resmi tıklayarak gerçek boyutunda görebilirsiniz.)

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Gerçek öyküyü okumak için bir önceki kayıttaki "Bir anne, bir bebek, bir de kedicik" adlı yazıyı da okumalısınız.

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...