17 Kasım 2010 Çarşamba

Facebooklaştıramadıklarımızdan mısınız?



Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg yeni bir proje üzerinde daha çalışıyor..Anladığım kadarıyla bu proje daha sosyal bir ağı hedefliyor..Mark Zuckerberg yeni ağı şöyle tanımlıyor: “Hala elektronik posta göndermek en yaygın iletişim araçlarından biri ancak bizim yeni sistemimizle insanların iletişim alışkanlıkları değişecek”.
Bu sistem E-mailler, chat ve facebook mesajlarının hepsini tek bir çatı altında toplayacak..Bu yeni ağ karşısında e-mail “devleri” diyebileceğimiz gmail, yahoo, hotmail belki mynet nasıl yenilikler yapacak gerçekten merak ediyorum. Açıkcası her şeyin tek bir çatıda toplanması kullanım kolaylığı sağlayabilir.


Kısacası zaten bağımlısı olduğumuz sosyal ağları biraz daha hayatımızın içine işleyecekler...Her ne kadar hayatımızın içinde bu kadar yer almalarını eleştirsem de bende bu döngünün içersindeyim..Derste bile açıp twitter’a, facebook’a, myspace’e bloga vs. bakıyorum. Sık sık maillerimi açıyorum.Bu sosyal ağların bizi asosyal hale getirişi üzerine bir yazı yazmanın vakti geldi sanırım. =))


Merakla bekliyorum yeni gelişmeleri...

2 yorum:

  1. Benim facebook hesabım yok. inadla açmıyorum hala. Neden acaba diye kendi kendime soruyorum. sadece Bu biloğum var.

    YanıtlaSil
  2. Bizler her konuda olduğu gibi Facebookuda amacının dışında kullanmaya başladık..
    Bence iyi bir site ama amacı dışına çıkılmadan :))

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...