8 Ocak 2011 Cumartesi

Jehan Barbur 'Hayat' ile devam diyor...




Jehan Barbur 2009 yılında ilk albümü 'Uyan' ile büyük beğeni kazanmıştı...Kendi tarzını yakalayıp müzik piyasasında kendine özgü bir alan açmıştı..
Naif bir sesi var Barbur'un..İnsana huzur veriyor..


  Barbur,ikinci albümü 'Hayat' ile müziğe hız kesmeden devam ediyor..Albümünde masalsı bir akustik soundu paylaşıyor müzikseverlerle.


Not:Albüm hoşuma gitti.Fakat ilk albümü çok başkaydı..




01. Jehan Barbur – Haasunay
02. Jehan Barbur – Küçük Kadın
03. Jehan Barbur – Öfke
04. Jehan Barbur - Seni Seviyorum
05. Jehan Barbur – Hangisi Sen
06. Jehan Barbur – Miş
07. Jehan Barbur – Ey Hayat
08. Jehan Barbur – Düzelebilirdim
09. Jehan Barbur – Rüya
10. Jehan Barbur – Hayat Dayat (Girizgah)
11. Jehan Barbur – Hayat Dayat


Not: Tüm söz ve müzikler Jehan Barbur'a ait..




Favori Parçam ise 'Hayat Dayat'



Hayat, durmadan dayat
Bir ben daha çıkar körelmiş içinden
Ya bu deve güdülür ya bu diyar terkedilir hayat
Hayat hiç sormadan dayat
Bir ben daha eksilt dükenmiş içindem
Yerine ya yeni ben yada beni gel alıver hayat

Yazılmış yalanlar, seni hep bulurlar
Kendini biçtiğin sonsuz yalnışlıklar
Hayat sen hep dayat
Hayat bu yüzden dayat

Yoksa bulamazsın saklı halimi
Yoksa göremezsin gerçek dengimi
Kanat içimi, sök at yanlış kendimi..










2 yorum:

  1. en kısa zamanda bende dinleyenlerden olurum(:
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ruhumun Cesareti / Ruhu dinlendirdiğini düşünüyorum..En çokta geceleri dinlemekten zevk alıyorum..Tavsiye ederim..

    Teşekkürlerimle..

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...