30 Mart 2012 Cuma

iPod Gramofonu!

Muhtemelen Uzak Doğudaki bir üretici tarafından yapılan ürün, geçtiğimiz aylarda çeşitli Amerikan ve Avrupa satış sitelerinde boy göstermiş. Tam teşekküllü bir dock sistemi olarak dikkat çeken bu ilginç sistem hemen her türden Apple cihazı ile uyumlu ve şarj etme özelliği de var. İşin güzel tarafı sesi yükseltebilmek için bayağı uğraşılmış olması. Ahşaptan üretilen kabine bronzdan üretilmiş boru kısmı eklenmiş ve ortaya bu ürün çıkmış. Fazlasıyla hoş gözüküyor... 

7 yorum:

  1. Ay ben bunu yerim ya :))

    YanıtlaSil
  2. ama ^^ çok güzelll ^^ İstiyorum ki ^^

    YanıtlaSil
  3. Harikaymış bu yaa.. Biraz araştırdım 99 dolarmış..

    YanıtlaSil
  4. Türkçe karşılığı çok tipsiz olduğundan orjinal halini kullanacağım; "Cuteness overload!!!" :)

    Çok beğendim. Ben de istiyorum :((

    O çocuk aklından geçiriyor, "Benim de bir iPodum olsa, benim de bir gramofonum olsa" diyor, anne bana niye almıyorsunuz, bizde niye yok diyor :D :D

    YanıtlaSil
  5. Düş kızı,
    çok güzelll :))

    aradia,
    bence de :)

    YanıtlaSil
  6. Yasin Serhat,
    Türkiye de var mıdır ki? :)

    KBD,
    bence de öyle

    Zihin,
    evettt bende istiyorum :D

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...