22 Mart 2012 Perşembe

O-onlar- kötü olmaktan yorulmuyor!

İnatçı, kinci, basit bir olayı dahi görmemezlikten gelmeyi beceremeyen, bir konuyu unutamayan ve her zaman hatırlatan, dar bakışlı, kendi dogrusuna toz kondurmayan, egoist insanlari sevmiyorum.
İnsan kendi düsüncelerini bazen bir yana bırakabilmeli ve diger insanlarin durumuna empati kurmayı becerebilmeli...En azından denemeli..

Susmak ve her şeyi diger taraftan bekleyecek kadar inatçı olmak, insanın hayatında bir yere ulaşmasına asla yardım etmez.

Benim dedigim tek sey; “Neden?” Bazı insanlar böyle cocukca davranışları zorunlu olarak algılıyor? Neden küçük düşmekten korkuyor da küçük düşürmekten korkmuyor? Neden karşı taraf bir adım atmış ise, neden bir adım da o atamıyor? Hataları karşı taraf görmezden gelirken, ona aynı şey yapılmışsa unutamıyor?

Karakteri böyledir bu yüzden böyle davranıyor diyemiyorum.Kabullenemiyorum...Acılarını karşı taraftan mı çıkarıyor bilemiyorum.Fakat ben yoruldum...O-onlar- kötü olmaktan nasıl yorulmuyorlar bilemiyorum.

18 yorum:

  1. Ofelya'm ne oldu, kim kızdırdı seni?

    YanıtlaSil
  2. Dilara,
    Tek bir kişiyi şikayet edebilsem keşke.O kadar fazlalar ki...
    ahh Dilara ):

    YanıtlaSil
  3. insan az durur dinlenir dimi yokk annem kötüler yüksek performansla çalışıyorlar:D

    YanıtlaSil
  4. ahh öylesi insanları ben de sevmiyorum hiiç

    YanıtlaSil
  5. hayat bir nevi insanları idare ederek geçiyor. ama işte..

    YanıtlaSil
  6. Tarif ettiğin cinsten insanlar ne yazık ki piyasada çok fazla var. Ben de bu tarz insanlardan çok çekiyorum zaman zaman. Ne diyebilirim ki, sabır sabır ya sabır ! :(

    YanıtlaSil
  7. insan natüründe var olan ego'yu kimisi kontrol edebilecek kadar güçlü olur kimisi de kontrol edemeyecek kadar aciz olur. Senin kötü olarak düşünerek tanımladıkların bu aciz kesim oluyor. Dolayısı ile onlar değil, egosunu kontrol edebilen sen gibiler aslında güçlü olanlar.

    YanıtlaSil
  8. benciller hiç değişmez ve amip gibi çoğalmaya da devam ediyorlar:P

    YanıtlaSil
  9. Dar bakışlı, düşüncesi yanlışsa değiştiremeyecen, önyargılı ve senin ilk cümlendeki tipteki insanlardan ben de pek hazzetmem. Amaaaan, takmayacaksın Ofelyacan. Onlar yorulmazlar, kötülük ruhlarına işlenmiş bir figür onlar içün.

    YanıtlaSil
  10. yok bee kızmamış daha genede bi tebessüm var yazısın da demekki genede affederim diyor :))

    YanıtlaSil
  11. kafanı yastığa koyar koymaz uyuyamazsın,o kadar rahatsız eden şeyler vardır ki,çözmeye anlamaya çalışırsın,neden neden...diye gider.

    YanıtlaSil
  12. Sinirlenmişsin ve haklısın :)

    En azından denemeli.. :)

    YanıtlaSil
  13. İnsanlar kötü olabilmeyi nasıl başarıyorlar anlamıyorum.
    Aslında hep küçük değersiz hırslarımıza yenik düşüyoruz

    YanıtlaSil
  14. The Merika,
    Aynen öyle.. :))

    Mia,
    Benzerleri sevebiliyor sadece :))

    Dürri Yekta,
    Bu beni çok yoruyor...

    YanıtlaSil
  15. Zihin,

    Bıraksalar da hayatı yaşasak en güzelinden...

    Dayatılanla Yaşayan,

    Her yazdığına inandığım gibi buna da inanıyorum..Fakat bazen gücüm yetmiyor işte..

    Nar-ı Can,
    Maalesef öyle...

    YanıtlaSil
  16. Çok basit çünkü geniş düşünemiyorlar. Kısır döngülerinde yaşamak onlara daha kolay geliyor. Ama onlara da hak vermek lazım. O at gözlüklerini atmak için enerji gerek.. Şimdi kim uğraşıp da o gözlükleri atacak? Zor iş. Bence sen de yelpazeyi genişlet. Bazılarını elekten geçir ki hayatında boşa vakit harcama.. ;)

    YanıtlaSil
  17. 1i yok mu?
    İşe yaramıyor ki ): Hayatımdan çıkara çıkara yalnız biri oldum...

    YanıtlaSil
  18. Ben de anlayamıyorum böyle insanları.Ama değiştiremiyoruz kimseyi işte elden birşey gelmiyor.En iyisi takmamak.İnsanların seni kızdırdıkları anda aç beatlesın şarkılarından bak keyfine:)

    YanıtlaSil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...