24 Temmuz 2014 Perşembe

Yeni haber ve ağlamalık film!

Tercih sonuçları açıklandı...Hayalim olan 'Türk Dili ve edebiyatı' bölümüne yerleştim...Tebrik edenler,kutlamaya gelenler,arayıp soranlarla geçti günüm...
Uzun süreden sonra ilk defa kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyorum...Gerçekten huzurluyum...

Ve...

Bu film beni benden alan zırıl zırıl ağlatan nadir filmlerden...İzleyenler bilir ''Ben böyle hayatın...'' dedirten filmdir kendileri...


-Bana bak! Sana bir şey söyleyeyim mi?
+ Söyle
- Kimseye söylemek yok ama!
+ İyi ya söylemem
- Yemin et bakayım
+ Vallahi billahi söylemem
- Ben ölecekmişim…
+ Ne var oğlum bunda yemin ettirecek?
- Hiiiç… ama abimle Halit abim ” duydun
mu? ” diye bağırdılar akşam bana… ben de
korkudan duymadım dedim..

+ Sahi sen ölünce bilyeler ne olacak?
- Ne bileyim ben!
+ Bana versene
- İyi ya ölünce abimden alırsın
+ Yaşşa ulan!

Canım Kardeşim-1973

12 yorum:

  1. Zihin, :)))
    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. ne güzeeeel. var okuyan arkadaşlarım. biliyom biraz dersleri. :)

    YanıtlaSil
  3. deep,
    sözelin tıbbı diyorlar :))

    seviyorum...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler:) aynı bölumdeyiz şimdiden Osmanlıcada iyi şanslar:)

    YanıtlaSil
  5. Aylin,
    Arapça biliyorum...
    Osmanlıca zor diyorlar ama arapça işimi kolaylaştırıyor gibi...
    Teşekkür ederim :)
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  6. arapçayı nasıl öğrendin ki yaa. :)

    YanıtlaSil
  7. Eee aile arap olunca...Türkçe dışında konuşulan dil...Ben arapçayı anlıyorum,okuyorum ama annemin,dedemin,amcamın vs konuştuğu gibi konuşamıyorum. :))
    Öyle tuhaf bir durum var deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde konuşuluyor ha. yani arabistandan mı gelmiş sizin aile aaa :)bak bizde de benzeri şöyle. biz anlamayalım diye büyükler giritçe konuşuyo :)

      Sil
    2. Yok arabistandan falan gelme yok :))
      Ailecek siirtliler...Anne tarafımda baba tarafımda oralı..
      Siirtte de kürt ve arap vardır..Biz Siirt'in araplarındanız :)

      Ve evet bizim evde de babam varken öyle bir durum vardı..Küçük kardeşlerimden saklamak için arapça konuşulurdu.. :))
      Giritçe-yunanca şarkıları çok severim :)

      Sil
  8. Arapça biliyorsan bir adım önde başlıyorsun çünkü alfabeler çok benzer diğerlerinden kesinlikle daha kolay öğrenirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezberim iyidir..
      Heyecanlıyım ben ya :))
      İnşallah başaracağız :)

      Sil

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...