25 Aralık 2010 Cumartesi

Cem Adrian – Kayıp Çocuk Masalları

Blogcan hatırlarsan bir kaç gün önce Cem Adrian ve ona karşı oluşturduğum bütün tabularımı yıkan şarkı hakkında yorumlarımı yapmıştım...Albümde ki bir kaç parçayı daha dinledim..Çok hoşuma gitti..Son günlerde ki ruh halime uyum sağlayan,içime üfleyen sözlerle bezeli bir albüm diye düşünüyorum...Kısacası albüm kapağı dışında favori albümüm oldu..
Not : Diğer Favori Parçam ise 'Sen Benim'.Sözlerini yazının sonunda paylaşacağım.




Albümdeki parçalar :

01. Kayıp

02. Bir Katilin Ellerinde
03. Sen Benim
04. Bana Ne Yaptın
05. Herkes Gider Mi
06. Unutursun
07. Ağladıkça
08. O Kirpik Hala Bende Sevgilim
09. Islak Kelebek
10. Yarım
11. Benden Sonra
12. Tanrı Aslında Sever Hepimizi

ve diğer favorim.

Sen Benim

Hep aynı sessizlikle geliyor gece
Hep aynı yalan dolan masalları dinliyorum yine
Hep aynı yüzler hep aynı sesler peşimde
Anlatamıyorum inandıramıyorum kendime
Sen benim yarım kalan cümlelerimsin
Hiç söyleyemedigim söylemediğim o sözlerim
Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin
Hiç unutamayan unutmayan o kalbim
Sen benim eksik kalan yerimsin
Kapattığım pencereler
Güneşlere çektiğim o perdelerim
Sen benim hiç sevmediğim sessizligimsin
Kaybettigim yolum korktuğum karanlık
Hiç tutamadığım o yeminlerim
Sen benim yarım kalan cümlelerimsin
Hiç söyleyemediğim söylemediğim o sözlerim
Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin
Hiç unutamayan unutmayan o kalbim
Sen benim eksik kalan yerimsin
Kapattıgım pencereler
Güneşlere çektiğim o perdelerim
Sen benim hiç sevmediğim sessizliğimsin
Kaybettiğim yolum korktuğum karanlık
Hiç tutamadığım o yeminlerim
Sen benim terk ettigim şehirlerimsin
Düştüğüm çukur uzanan ellerim
Hiç tutunamadığım o gidenlerim
Sen benim kovulduğum cennetimsin
Eğdiğim yüzüm sövdüğüm aydınlığa
Hiç açamadığım o gözlerim
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şarkıma eşlik edin...

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...